QR Kodlu kartvizit: Bu ne anlama geliyor?

QR Koduna sahip bir kartvizit (dijital veya fiziksel), üzerinde QR bulunan bir iletişim bilgi kartını ifade eder. Taramanın ardından QR Kodu, kullanıcıları ad, telefon numarası, adres, e-posta, web sitesi, sosyal medya adresi veya özelleştirilmiş bir açılış/kampanya sayfası dahil olmak üzere bir kişinin ayrıntılarına yönlendirir.

Kartvizitlerde QR Kodu kullanmanın 2 yolu vardır:

  1. İletişim bilgileriniz için bir QR Kodu oluşturun ve bunu bir kartvizite yerleştirin veya QR Kodunu e-postalar, sosyal medya, OOH reklamları, el ilanları vb. aracılığıyla doğrudan paylaşın.
  2. QR Kodlu bir kartvizit, kişisel veya şirketinizin iletişim bilgilerini paylaşmanın en kolay yoludur. Kullanıcıların tek yapması gereken, birkaç dakika içinde QR Kodunu tarayıp iletişim bilgilerini görüntülemek ve bunları akıllı telefonlarına kaydetmek.

Kartvizitlerde neden QR Kodlarına ihtiyaç var?

Rahat ve kolay bilgi paylaşımı için Geleneksel olarak profesyoneller, takip etmek ve bağlantıda kalmak için fiziksel kartvizitlerini müşterileriyle paylaşırdı. Bu, alıcının iletişim ayrıntılarını mobil cihazlarına manuel olarak yazıp kaydetmesi gerektiği anlamına geliyordu; bu da zaman alıcı ve zahmetli olabiliyordu.

Ancak kartvizitteki QR Koduyla, alıcı yalnızca birkaç tıklamayla kodu tarayabilir, bilgileri görüntüleyebilir ve bu ayrıntıları kaydedebilir. Bu, kolay, kullanışlı ve anında bilgi paylaşımına olanak tanır.